Första inlägget

Tja då vare första inlägget i denna blogg då, jag har bloggat tidigare på en jävla massa bloggar men känner alltid att de behöver förnyas.. så i denna blogg kommer det handla om mig och mitt liv så var redo på att höra en massa soff liggande och godis! skojja jag är ganska akriv av mig.
och jag hoppas ni kommer gilla att läsa min blogg och ställ gärna frågor och en massa frågor och mer frågor haha nej men ni fattar ju hur allt går till. angånde min design så orkar jag inte ha värsta värsta designen så detta hann jag slänga ihop igår kväll och de får väl räcka kommer väl göra ngt nytt någon gång ibland men iallafall..


Nå vad är jag för brutta då?

Jag heter Michelle Madeleine Malmström och bor i stockholm jag föddes år 1994 den första december så ja jag fyllde nyss 17 fun huh?
jag bor i en liten minivilla med min pojkvän och vi har våra intressen de lär ni ju märka mer frammot.

det är väl allt jag har och säga vill ni veta mer så är de ju bara att fråga..... ja ni förstår resten ;)





här är jag då i mina mer crazy studer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!
RSS 2.0