Underbar myskväll

Kvällen blev väldigt mysig de började med att jag och Nico och familjen åt fondue gryta... de är så jääävla gott även fast jag äter blodigt dvs rått kött nästan :P
sen efter middagen satte vi oss i soffan och kollande på så mycket bättre sesongsavslut såklart. men måste säga att jag inte tycker lale är någe vidare sångare faktiskt ganska tråkig.. och jag drack skit mkt cola skoja inte iallafall efter det så såg vi på Jägarna 2 och fyfan vad bra den va, de anade jag aldrig att den skulle vara så himla bra, vi hade en as trevlig kväll även fast brorsan var en pain in the ass!
Nu drog alla och la sig och jag och nico drog hem och ska snart sova.
en total myskväll på en lördag awesome <3
dok inga bilder togs :(

Kommentarer
Postat av: bexollila.

tjabba tjena tack så mkt och desamma du :D

2011-12-18 @ 01:17:14
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!
RSS 2.0